úterý 1. dubna 2014

Kuskus zapečený s cuketou



Na přípravu budete potřebovat:

 
Množství surovin a jejich skladbu si může každý přizpůsobit počtu osob či své chuti.

Já použila:
cuketu
rajčata
lilek
jarní cibulky
česnek
šunku a schwarzwaldskou šunku
mozzarellu
červené bazalkové pesto ( viz. foto)
čerstvou bazalku a petrželku
vývar
kuskus
vejce
sůl 


Postup přípravy receptu:

Cukety a rajčata nakrájíme na cca 1cm plátky, trochu osolíme a z obou stran opečeme na pánvi. Vyjmeme a cukety potřeme utřeným česnekem.
V pánvi orestujeme jarní cibulky, přidáme k nim na kostičky nakrájený lilek, šunky a posekaný česnek. Osolíme a nakonec vmícháme červené pesto. Vsypeme kuskus, zalijeme vroucím vývarem, promícháme, odstavíme a přiklopíme. Po vsáknutí tekutiny odkryjeme, vmícháme posekanou bazalku a petrželku a necháme zchladnout. Dosolíme, dochutíme. Do zchladlé směsi vmícháme vejce.



Dno pekáčku zakryjeme polovinou plátků cukety, na ně rajčata, mozzarellu, kuskusovou směs, upěchujeme a opět rajčata, cukety a navrch mozzarellu. 


Vložíme do trouby vyhřáté na 200C a zapékáme. 




5 komentářů:

  1. To je moc dobrý recept už se na to hned vrhnu sliny se mi z toho zbíhají děkuji za tip a recept :)

    OdpovědětVymazat
  2. Recept je naprosto výborný, jen jsem už dnes podruhé co tohle jídlo peču, udělala kuskusu více, takže jsem udělala i dvě vrstvy kuskusu :) Ale je to vynikající lehké jídlo. Tereza :)

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, moc děkuji za skvělou zprávu a ... kuskusu není nikdy dost :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes jsme měli k obědu a je to opravdu luxusní lehké jídlo, děkuji za vaše recepty. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za pozdní reakci. Moc děkuju za vyzkoušení a mám radost, že Vás moje recepty inspirují ;-)

      Vymazat