neděle 29. června 2014

Jednoduchý jogurtový ovocný koláč


Na přípravu budete potřebovat:

200g bílého jogurtu
2 vejce
6PL mléka
1PL rumu
12PL rostlinného oleje
2 vanilínové cukry
1 prášek do pečiva
400g polohrubé mouky
200g cukru krupice

Dále pak na drobenku:
hrubou mouku, cukr krupici a máslo
jakékoliv sezonní ovoce ( jahody, borůvky, třešně, meruňky, jablka, rebarbora ... )

Suroviny na těsto vymícháme dohladka, vylijeme na plech vyložený pečícím papírem a poklademe ovocem. Posypeme připravenou drobenkou a dáme péct do trouby vyhřáté na 180C přibližně na 35 minut.




7 komentářů:

  1. Můj nejoblíbenější! Nádhera, úplně jsem na něj dostala chuť! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mně je oblíbený taky, hlavně proto, že s ním není žádná práce :-D Díky Svatuško

      Vymazat
  2. Dnes som ho piekla s čiernymi ríbezľami a bol fantastický, ďakujem za receptík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jsem ráda, že jste si na vyzkoušení vybrala tento recept a ještě raději, že Vám chutnal. Díky za zprávu :)

      Vymazat
  3. Konečně jsem ho také zkusila a zúžila jsem své zásoby ovoce na mrazáku :-) takže jsme měli kombinaci jahod, ostružin a červeného rybízu :-D
    Koláč je super, nejsme moc na sladké, takže jsem dala cukru jen 100 g a bylo to pro nás tak akorát :-)
    Katastrophe

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný koláč, díky za recept :)

    OdpovědětVymazat