pondělí 9. května 2016

Kuřecí na curry s kedlubnem a mrkví


Kombinaci kuřecího masa s kedlubnem a mrkví už mám odzkoušenou. Dneska jsem recept pojala trochu orientálně, přidala jsem madraské curry, římský kmín a ve finále kokosové mléko. Co vám budu vyprávět ... pošmákli jsme si ;-)



Na přípravu budete potřebovat:

3-4 kuřecí prsa nebo stehenní plátky
3 mrkve
1 větší kedluben
3 stroužky česneku
1PL madraského curry
cca 1KL mletého římského kmínu ( já mám jeho chuť i vůni ráda, dávám ho dost, ale kdo ho nemusí, může vynechat nebo dát menší množství
100ml drůbežího vývaru
100ml kokosového mléka
2PL sójové omáčky
čerstvý koriandr ( lze místo něj dát i hladkolistou petržel )
sůl
olej

Postup přípravy receptu:

Maso nakrájíme na kostky, mrkev můžete na půlkolečka nebo nudličky a kedluben na kostičky. Na oleji nejprve orestujeme maso, pěkně ze všech stran, pak přisypeme koření, zmírníme teplotu a necháme maso pustit trochu šťávu.Vhodíme zeleninu, podlijeme cca deckou drůbežího vývaru a sójovou omáčkou a necháme podusit doměkka. Ke konci přidáme najemno posekaný česnek a přilijeme kokosové mléko. Provaříme a zredukujeme na požadovanou konzistenci. Koriandr nebo petrželku posekáme a po odstavení vmícháme. Podáváme s rýží.




1 komentář: